تنهایی

تنهایی

امشب همه جا حرف از اسمون و مهتابه , تموم خونه دیدار این خونه

فقط خوابه  ,  تو  ک  رفتی هوای خونه تب داره از  درو  دیوارش غم

عشق تو داره , میباره دارم میرم از بس غصه خوردم , بیا برگرد تا از عشقت

نمیردم,همون ک فکر نمیکردی نمونده پیشت,دیدی رفت و دل ما رو سوزوندش

حیات خونه دل میگه درخت ها همه خاموشن  ,  ب  جای کفتر و گنجشک و کلاغای

سیاه  پوشن   ,   چراغ  خونه  خوابیده  توی  دنیای  خاموشی   ,   دیگه  ساعت  رو

طلاغچه  شده  کارش  فراموشی  ,  شده  کارش  فراموشی  , دیگه  بارون  نمی

باره     اگر  چ   ابر سیاه  ,   تو  ک  نیستی   تو   این   خونه   ,  دیگه   اشفته

بازاریست   ,    تموم  گل ها  خشکیدن   مث  خار بیابون ها   ,   دیگه  از

رنگ  و رو رفته  ,  کوچه و خیابون ها ــــــــــ من گفتم و یارم گفت

گفتیم و سفر کردیم,از دشت شقایق ها , یا عشق گذر کردیم

گفتم اگ من مردم , چقدر ب من وفا داری , عشقو

ب فراموشی ــــ چند روزه تو میسپاری

گفتم تو ک میدونی سرخاک

تو میمیرم ـــ ولی

تا لحظه مردن

نمی گیرم

دل از

تو



نظرات شما عزیزان:

پرستش
ساعت18:52---27 آبان 1392
بالا بروی..

پایین بیایی..

فراموش نشدنی ام..

آنقدر خاطرات ناب برایت ساخته ام كه دیگر حتی خودم هم نمیتوانم مثلش را بسازم..

هرچقدر هم همه چیز تمام باشد...

باز هم بوســـــــه های از ته دلم را میخواهی..

همان بی حواسی هارا..

اینقدر به دنبال صدای خنده هایم نگرد..

به نفع خودت است كه برگردی..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 آبان 1392برچسب:, ] [ 11:39 ] [ ★ຊh໐๖iຖ★ ] [ ]